6.3.05

Mijn lief gelooft / Mijn lief gelooft niet

Mirjam Bouwman en Regina Romeijn maken voor de Evangelische Omroep het uitstekende televisieprogramma Zij gelooft, zij gelooft niet. Minder bekend, maar zeker zo interessant, is de website www.mijnliefgelooft.nl van Liesbeth Ton-Middendorp.



Met de URL www.mijnliefgelooftniet.nl kom je overigens op dezelfde site uit! Daarmee is direct duidelijk dat Liesbeth op een respectvolle manier omgaat met de kwestie wel/niet geloven.



Ik heb Liesbeth ontmoet in verband met mijn werk als uitgever bij Ark Boeken. Ik verzamelde teksten - onder pseudoniem Panda - en zij maakte er vrolijke illustraties bij onder haar 'werknaam' betje.com (bezoek haar site als je meer wilt weten en zien). De boekjes Lach eens! en Kop op! zijn te koop bij de erkende boekhandel en via deze site.

No comments: