14.12.04

Vandaag dit blogspot onder eigen naam geopend. De teksten hiervoor zijn dus geantidateerd - zoals dat heet. Ik heb wat teksten overgeheveld van mijn andere blogs. Mijn gedichten heb ik eerder al op blogger geplaatst; voor preken en bijbelstudies heb ik ook een apart blog.
Op deze nieuwe blogspot wil ik wat dagelijkse gedachten gaan dumpen. Ik ben benieuwd of ik het lang zal volhouden! Met terugwerkende kracht ga ik ook de notities posten die ik gemaakt heb tijdens de preken in de Meerkerk in Hoofddorp. Ik ben 5 december weer begonnen met het maken van notities, nadat ik een schrift terugvond met oude preeknotities van jaren geleden. Bij het uitwerken merk ik nu al hoe snel je dingen vergeet. De eerste preek die ik gepost heb is van Arnold van Heusden. Notities bij een preek van Erik Veenhuizen (met een zeer toepasselijk onderwerp op mijn verjaardag!) post ik deze week ook nog.
Gisteren met Lydia de laatste avond van de introductiekring van de Meerkerk bezocht. We hebben een zeer positieve indruk van de gemeente gekregen en willen ons gaan aansluiten bij een kring.

Mooie site gevonden met de grootste brug van de wereld: Spectaculair! Gelijk een plaatje van een herder met schapen (brug op de achtergrond) als wallpaper ingesteld. Leuk contrast van oud en nieuw.

No comments: